.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل بسيج نونهالان در گيلان

فرمانده سپاه قدس گيلان از تشكيل بسيج نونهالان در آينده نزديك در استان خبر داد.

هامون محمدي به مناسبت فرا رسيدن هفته بسيج اظهار داشت: در حال حاضر 630 هزار بسيجي سازماندهي شده در گيلان وجود دارد و بسياري از افراد مي‌توانند در اقشار مختلف بسيج وارد شوند.
وي به تشكيل بسيج نونهالان در آينده نزديك در گيلان اشاره كرد و افزود: بسيج تنها منحصر به عمليات نظامي نيست و تمام اقشار در عرصه‌هاي مختلف در آن فعاليت دارند.
محمدي تصريح كرد: در تمام اقشار بسيج فعال بوده و در همه جا در دسترس مردم قرار دارد و در عرصه‌هاي مختلف به روشنگري مي‌پردازد.
فرمانده سپاه قدس گيلان شعار امسال بسيج را «بسيج، ولايت و جهاد همه‌جانبه» عنوان كرد و گفت: بسيج در جبهه جنگ نرم جهاد را براي خود تكليف مي‌داند.
وي ادامه داد: 17 عنوان برنامه از طرف رده‌هاي مختلف سپاه و بسيج در سراسر استان برگزار مي‌شود.
محمدي برگزاري محفل انس با قرآن به ياد شهداي بسيج در حسينيه حضرت ابوالفضل(ع) رشت و نواحي، ديدار اعضاي بزرگداشت ستاد هفته بسيج و جمعي از فرماندهان با نماينده ولي فقيه در گيلان، اعزام 31 راوي فتح به مناسبت سي‌ويكمين سال تشكيل بسيج به 31 مدرسه و مراكز آموزش عالي، نشست علمي فرهنگي بسيج اساتيد، برپايي نمايشگاه بسيج در پايگاه‌هاي مقاومت محلات، همايش مشترك ائمه جماعات، فرماندهان حوزه‌ها و پايگاه‌هاي محلات را از جمله برنامه‌هاي بسيج در روز نخست هفته بسيج با شعار «بسيج، مسجد و قرآن» اعلام كرد.
فرمانده سپاه قدس گيلان گفت: كرسي ‌آزادانديشي در يكي از دانشگاه‌ها از طرف بسيج اساتيد، گردهمايي بزرگ بسيج اصناف، برگزاري نشست علمي ورزشي و مسابقه تيراندازي، برگزاري مرحله دوم مسابقات ترويج گفتمان نخبگان رهبري، معرفي برگزيدگان جشنواره علمي دانش‌آموزان ممتاز و دومين جشنواره و چهارمين همايش نخبگان بسيج استان در دانشگاه آزاد اسلامي پل طالشان با شعار «بسيج، خودباوري و جهاد علمي» دوم آذر سال جاري در گيلان برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينكه بسيج در 5 حوزه كشوري، استاني، ناحيه‌اي و پايگاهي برنامه‌هاي مختلفي را در اين هفته برگزار مي‌كند، خاطرنشان كرد: 18 عنوان برنامه با شعار «بسيج، سازندگي و خدمت‌گزاري» شامل تجليل از خانواده‌هاي معظم شهداي تك، 2 و 3 فرزند بسيجي در مصلاي رشت و اعزام تيم‌هاي درماني به مناطق محروم در تمام شهرستان‌ها از جمله منطقه محروم تنيان صومعه‌سرا از برنامه‌هاي اجرايي سوم آذر سال جاري است.
محمدي با اشاره به رتبه نخست بسيج پزشكي گيلان در كشور، گفت: كامل‌ترين گروه‌هاي پزشكي استان به مناطق محروم اعزام مي‌شوند.
فرمانده سپاه قدس گيلان غبارروبي و عطرافشاني قبور مطهر شهدا، يادواره شهداي طلاب، هم‌انديشي شوراي طرح ولايت استان، برگزاري نمايشگاه فرقان و مسابقه كتابخواني را از برنامه‌هاي چهارم آذر سال جاري با شعار «بسيج، ولايت و بصيرت» ذكر كرد و بيان داشت: بسيج خود را مديون ولايت مي‌داند و در تمام گيلان در اين روز جشن ولايت برگزار مي‌شود.
وي با تاكيد براينكه بيش از 60 گردان كار رزمي تبليغي را در استان انجام مي‌دهند، اضافه كرد: حضور در نماز عبادي سياسي جمعه، ديدار روحانيون با ائمه جمعه، راهپيمايي خانوادگي، ويزيت و خدمات درماني براي عموم و برگزاري تجليل از سرگروه‌ها، مربيان و اساتيد برتر شجره طيبه صالحين از ديگر برنامه‌ها در پنجم آذر سال جاري با شعار «بسيج، انتظار و اقتدار» است.
محمدي تصريح كرد: بسيج زير نظر مقام معظم رهبري عمل مي‌كند و با نظر ايشان به جنگ نرم ورود كرده و فعاليت‌هاي فرهنگي گسترده‌اي را انجام مي‌دهد.
وي با اشاره به اينكه بستر حضور تمام گروه‌هاي سني و سلايق كاري براي كمك به انقلاب اسلامي در بسيج به وجود آمده است، خاطرنشان كرد: بسيج در تمام عرصه‌هايي كه در جنگ نرم نياز بوده، وارد شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.